Hej sötnosar!

Hej sötnosar!

Jag heter Anna Östling och skulle tydligen börja blogga här så tänkte bara slänga in ett litet inlägg! Iallafall ni kanske vill ha lite information? Jag heter Anna Östling som ni säkert vet, haha är 99a och bor på Söder. Jag är en liten social tjej som älskar att flumma! Hah nejmen jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om men aa.. hahah!
Palla värsta inlägget om mig då men vill bara påpeka att jag ändrat lite i bloggen! Fixat lite med länkar och kategorier och lite sånt smått! Eftersom jag är inne på iPaden kan jag inte ändra så värst mycket men lite blev det iallafall, fixade även där ni ska kommentera! Iallafall hoppas ni stannar i bloggen och att ni även slänger in någon kommentar då och då, kanske kan ha ett länkbyte eller så tipsar ni bara bloggen? Om ni vill skicka idolbilder eller något sånt kan ni göra det till: [email protected] ! Det är min lilla epost.. hahah! Ska inte tråka ut er allt för mycket men glöm inte att även besöka min blogg som jag har med aleksandra! www.kuungss.blogg.se . Kan tyvärr inte länka så ni får nöja er så!


Update you later, puss!
- Bilderna är tagna för någon dag sen, haha vet ful men hittade inga andra snabba bilder!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Vilket land kommer du ifrån? Hehe, inget illa menat men du ser inte hel svensk ut, samma med Elina och isabella. Tacksam för svar. Kram kram.

2011-11-04 @ 00:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0